آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

آسمان عشق

این وبلاگ برنده یک دامنه اینترنتی ir. از سوی سایت قالب من شده است ازاین به بعدمیتونید با آدرس asemuneeshgh.irوارد شوید

با تو میمونم واسه همیشه

سردی نگاه و بشکن...فاصله سزای ما نیست.
تو بمون واسه
همیشه...این جدایی حق ما نیست

بودن تو آرزومه...حتی واسه یه لحظه...
میمیرم بی تو
خوندن من یه بهانس...یه سرود عاشقانس...
من برات ترانه میگم
تابدونی که باهاتم
توخودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه
میمیرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم...حتی یادت رو به کوه و دریا
نمیدم...
با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من وتو تنها بمونیم
واست میمیرم جواب دنیارومیدم
با تو میمونم واسه همیشه

خاطرات تورو چه خوب چه بد هک میکنم...
توی تنهاییام فقط به تو
فکر میکنم...

با تومیمونم واسه همیشه

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم...حتی یادت رو به کوه و دریا
نمیدم...
با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من وتو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیارومیدم

با تو میمونم واسه همیشه
نظرات 3 + ارسال نظر
ئه وین چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://asemanabi.blogfa.com/

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

ئه وین چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://asemanabi.blogfa.com/

سلام...
ممنون از حضور گرمت....شما را به نام آسمان عشق لینک کردم....
مرا به اسم عشق و زندگی لینک کن...
بازم بیا منتظرم...

سلام دوست عزیز لینک شدی

محمد نادر چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام الهام چطوری؟
خوبی؟
ممنون از اپت.
شعر زیبایی بود.
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد